lauantai 29. kesäkuuta 2013

Sairastuvalla

Moikkamoi,

Ajattelin tulla kirjoittelemaan teille pikaiset kuulumiset. Tosiaan mulla on nyt treenit salin osalta jäänyt muutaman viikon ajalta kokonaan pois. Onnistuin tuossa muutama viikko sitten murtamaan sormeni ja siitä lähtien käsi ollut paketissa. Salilla punnertaminen siis ei onnistu tällä hetkellä.

Oon kuitenkin pyrkinyt käymään lenkillä joka päivä, ainakin vähintään sen puol tuntia. Jotain on pakko päästä tekemään, ja voin sanoa että salitreeniä on jo kova ikävä minun kaltaisellani ikuisella sohvaperunallakin ;)

Sain tossa reilu viikko sitten mun äidiltä kuntopyörän. Sille ei nimittäin heiltä käyttöä löytynyt, joten raahasin sen meidän olohuoneeseen! Nyt oon pyrkinyt silläkin laitteella polkemaan päivittäisten lenkkien lisäksi. Näillä keleillä hiki virtaa sisällä pienestäkin treenistä. :)

Nyt lähden lepuuttamaan kättä taas. Alkaa särkeä heti kun on hieman pidempää koneella. Käden pitäis olla kuosissa ensi viikolla, joten nyt peukut pystyyn ettei tartte kättä sen pidempää paketissa pidellä! :)

Mukavaa viikonloppua. Te jotka pystytte nauttikaa salitreenistä munkin puolesta :)

P.S. Blogissa järjestetyn kilpailun voittaja ei ole ottanut minuun yhteyttä. Jos hän ei ota yhteyttä viimeistään ensi viikon aikana, arvon voittajan uudelleen :) Voittajan julkistuspostauksen voit lukea täältä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

LilySlim Weight charts