keskiviikko 22. toukokuuta 2013

Uudet tossut?

Oon tässä jo tovin miettiny, että pitäisi ehkä hankkia uudet lenkkarit. Erityisesti tarve uusille juoksutossuille pilkistää näin kesän kynnyksellä, kun tulee lenkkeiltyä entistä enemmän ja pidempiä lenkkejä :)

Tällä hetkellä minulla on muutama vuosi sitten ostetut Asicsen perus mustat lenkkarit, jotka ovat tarkoitetut enemmänkin kävelyyn kuin juoksuun. Tykkään kyseisissä lenkkareista siitä, että ne ovat kevyentuntuiset mutta tukevat sekä ne ovat hyvin "ilmastoidut" eli ilma vaihtuu hyvin, eikä jalalle tule tukala olo kyseisissä kengissä.

Minulla on muutamia vaihtoehtoja uusiksi lenkkareiksi. Nyt tiedustelenkin teiltä, että millaisilla kengillä te vetelette päivittäiset lenkkinne ja mitkä on niiden hyvät sekä huonot puolet? Entä mitä lenkkareita suosittelisitte minulle? Olen ns. peruslenkkeilijä, välillä kävelen välillä hölkkäilen välillä juoksen.. Perus lenkkimaasto on ihan perus teillä tai sitten pururadalla. Harvemmin tulee lähdettyä metsään rämpimään :)

Mutta tässä siis yksi lenkkarimalli joka tällä hetkellä on harkinnassa (ainakin on hyvännäköiset ja värikkäät;D!)

Nike Free Run 3 // www.freerunnerworld.com


Nike Free Run 3 // www.dailyfreerun.com

2 kommenttia:

  1. Omasta kokemuksesta kunnolliset asicset hoitaa homman ! Niitä on vaikka missä väreissä :)
    Kannattaa esim intersportista käydä kysymässä niin siellä neuvoo ja kattoo millaset tukee sun jalkojas :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Päädyin nyt kuitenki ostamaan Reebokit.. Mutta ajattelin kyllä pitää nuo mun asicset sillein rinnalla kakkoskenkinä. :)

      Poista

LilySlim Weight charts