torstai 25. huhtikuuta 2013

Laihduttajatytön "paluu"

Moikkamooi,

Oon (joutunut pitämään)/pitänyt taukoa tässä pienen tovin.. Mulla on ollut yksinkertasesti aivan älytön kiire töissä. Joka kyllä jatkuu tonne ensi viikkoon saakka, mutta ajattelin nyt pienen postauksen tässä välissä kirjottaa, kun sattu tällänen sopiva hetki.

Tosiaan tän älyttömän kiireen ja hirmuisten ylitöiden vuoksi en oo ennättänyt viime viikolla salille rientää ollenkaan. Oon tyytynyt sitten aerobisiin harjoitteisiin, eli lenkkeilyyn koiran kera. On kyllä ihana juttu, kun on tuo oma karvaturri, koska tuskin muuten menisin lainkaan lenkille.

Vähäisestä liikkumisesta huolimatta uskallauduin tänään vaa'alle, ja se näytti 67,5. Eli tässä on siis puoli kiloa pudonnut edellisestä mittauksesta. Tämä pienoinenkin pudotus oli minulle hyvä juttu, sillä olin aivan varma painon nousseen yli 68:n, kun tosiaan älyttömien työaikataulujen vuoksi on liikkuminen jäänyt äärimmäisen vähälle.

Mutta tässä tällainen pikapostaus. Yritän viimeistään vapun jälkeen palata ruotuun ja ripottelemaan teille postauksia harvasen päivä :)

Nyt mukavaa ja aurinkoista loppuviikkoa teille kaikille.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

LilySlim Weight charts