maanantai 8. huhtikuuta 2013

Kuulumisia - taino tunnustuksia

Mooi!

Olen elossa, vaikka muutaman päivän hiljaiseloa pitänytkin. Nyt tulee kunnon tunnustuspostaus, mutta totuudenmukaisesti tätä elämästäni kirjoittelen ;)

Mutta tosiaan.. Superdieetti ei nyt ota onnistuakseen tässä elämäntilanteessa. Mulla on töissä aivan älytön kevät menossa, ja stressiltä ei voi välttyä. Jotenkin loin Superdieetistäkin viime viikon aikana itselleni lisää stressiä, ja viikonloppuna se muutaman päivän stressin keruu purkautui. En jaksanut yksinkertaisesti tehdä mitään suurempaa urheilusuoritusta. Lauantaina käytiin pari tuntia ulkoilemassa miehen ja koiran kanssa, mutta saman tien kotiin ja löhöilyvaatteet päälle ja sohvalle.

Miehen kanssa tästä asiasta juttelin, ja totesin että nyt ei ole paras aika tälle dieetille. Mies oli sitä mieltä, että mun pitäis unohtaa kaikki tollaset kokonaan, mutta mua kyllä kiinnostaa jossain vaiheessa kokeilla. Niinpä otan nyt ohjeet talteen, ja yritän kesälomalla uudestaan. Kun ei ole työstressiä ja pystyn helpommin ruokailut aikatauluttamaan.

Nyt jatketaan kuten aiemminkin, että normaalia terveellistä ruokaa. Jätetään kaikki rasvasokerihömppäpömpät pois ja terveellinen ruokavalio kehiin.

Viime viikon suuret liikuntasuunnitelmatkin jäi erittäin vähäisiksi, joten tällä viikolla yritän nyt tsempata. :)

(Tuntuu muuten vaikeelle tunnustaa näin "julkisesti" oma tappio!)

Tämän viikon liikuntasuunnitelmaa tulossa pian.. :)

2 kommenttia:

  1. Mun mielestä tässä kulminoituu hyvin se, että dieetit on aika huono juttu, mielestäni. Ihmisten täytyisi oppia syödä terveellisesti niin, että pystyy noudattamaan samaa systeemiä lapi elämän!! Eli omasta mielestäni noi Jutan dieetit yms. (vaikken niihin juuri ole perehtynyt) on aika outoja, koska kuka haluaa syödä niin yksipuoleisesti ja punnita ruokia aina?

    Mutta tsemppiä jatkoon! Toivottavasti löydät itselle sopivan keinon syödä ja liikkua, lepoa unohtamatta! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu, juuri se punnitseminen ja tiukka aikataulutus kävi mun henkisellekin puolelle. Mutta oli nyt hyvä todeta kantapään kautta, ettei mulle dieetit sovi, vaan parempi panostaa siihen kokonaisvaltaisesti terveempään elämään ja ruokaan.

      Poista

LilySlim Weight charts