sunnuntai 14. huhtikuuta 2013

Viikonlopun rientoja

Hellurei!

Viikolopun melkein viimeisiä hetkiä vedellään tässä. Eilen oli aika touhukas päivä. Pääsin viettämään ihan "omaa aikaa" kotona, kun miehellä oli poikien ilta eilen. :D Kävin saunassa, ja katoin hyvän leffan - nautin olosta. Oli kyllä äärimmäisen outoa olla kotona yksin, kun oli niin hiljaista :D

Sitten en malttanukkaa ihan jäädä kotiin, vaan lähin kaverin kanssa tapaamaan muita tuttuja. En kyllä kovin paljoo enää kotona viihdy yksin, paitsi arki-illat yleensä oon koiran kanssa kaksin, kun mies on työmatkalla. Mutta en oo koskaan oikeestaa asunu yksin. Porukoiden luonta muutin samaan kämppään mun silloisen parhaan ystävän kanssa. Sitten tapasin mun nykyisen miehen. Muutin hetkeks omilleni, kun mulla meni vähän sukset ristiin sen ystäväni kanssa. Mutta sekään ei varsinaisesti ollu yksin asumista, kun oltiin aina joko mun tai mun miehen kämpillä. Sitten todettiinki lopulta et nyt olis aika ehkä muuttaa yhteen ja nyt tätä yhteiseloa on takana jo reilut 3 vuotta. :)

Eilinen lounas ja taustalla How I met your mother.

Oli kyllä ihan ältsin kivaa, ja vesilinjalla taas vaihteeks. En oo uuden vuoden jälkeen nauttinu varmaan kun 2-3 siideriä. :) Eilinen ilta kuitenkin vähän venähti, kun näin sitten kaupungissa miehen kavereineen ja liityin heidän seuraansa. Kotiin päästiin siinä 2-3 välillä. Pikkasen ramas ja oli aivan älytön nälkä. Siinä sitten pari haarukallista nappasin miehen makkara-perunoista. Ups! Mutta nukutti hyvin .. ;)

Just äsken heräsin, ja vielä makoilen tässä sohvalla (sen verran oon liikkunu, et sängystä pääsin sohvalle) Mutta luojalle kiitos, kun en juonut mitään ja ei ole krapulaa :) Väsymystä havaittavissa ainoastaan. Kohta aattelin vedellä jotain aamupalaa. Päivän suunnitelmissa olis erään reseptin kokeilua, joten blogin sarallekin tulossa ruokavinkkejä. Toivottavasti onnistuu ja maistuu hyvälle :)

Lauantai:
aamupala klo 7.30: 2 x leipä pippurikinkulla, banaani + kapselit
välipala klo 11.15: leipää pippurikinkulla, kurkulla
lounas klo 13.15: jauhelihakastiketta, täysjyväspagettia, salaattia
välipala klo 17: leipää pippurikinkulla

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

LilySlim Weight charts